Vertė – ekonominė ar subjektyvi daikto, paslaugos ar reiškinio svarba, naudinga konkrečiam asmeniui, įmonei ar visuomenei. Ji gali būti išreiškiama pinigais (rinkos vertė), naudingumu (vartotojo vertė) ar moraliniais bei kultūriniais kriterijais. Vertė yra esminė sąvoka priimant sprendimus tiek versle, tiek kasdieniuose pasirinkimuose.
Ekonomikoje vertė dažnai skirstoma į rinkos vertę (už kiek galima parduoti), vidinę vertę (reali arba tikroji nauda) ir subjektyvią vertę (vartotojo suvokiama nauda). Versle siekiama kurti ir maksimalizuoti vertę klientams, akcininkams ar visuomenei – per produktų kokybę, inovacijas, santykius ar reputaciją. Vertės analizė padeda nustatyti, kiek investicijos ar sprendimai prisideda prie ilgalaikės grąžos ir organizacijos tikslų. Skirtingi kontekstai (ekonominis, moralinis, kultūrinis) vertę apibrėžia įvairiai, todėl tai plati ir daugiaprasmė sąvoka.