Vertė – ekonominė ar subjektyvi daikto, paslaugos ar reiškinio svarba, naudinga konkrečiam asmeniui, įmonei ar visuomenei. Ji gali būti išreiškiama pinigais (rinkos vertė), naudingumu (vartotojo vertė) ar moraliniais bei kultūriniais kriterijais. Vertė yra esminė sąvoka priimant sprendimus tiek versle, tiek kasdieniuose pasirinkimuose.
Ekonomikoje vertė dažnai skirstoma į rinkos vertę (už kiek galima parduoti), vidinę vertę (reali arba tikroji nauda) ir subjektyvią vertę (vartotojo suvokiama nauda). Versle siekiama kurti ir maksimalizuoti vertę klientams, akcininkams ar visuomenei – per produktų kokybę, inovacijas, santykius ar reputaciją. Vertės analizė padeda nustatyti, kiek investicijos ar sprendimai prisideda prie ilgalaikės grąžos ir organizacijos tikslų. Skirtingi kontekstai (ekonominis, moralinis, kultūrinis) vertę apibrėžia įvairiai, todėl tai plati ir daugiaprasmė sąvoka.

Rengiu informacinio ir edukacinio pobūdžio straipsnius, kurie yra skirti padėti asmenims susipažinti su finansiniais terminais, asmeninių finansų valdymu ir kitais susijusiais klausimais. Rengiant turinį remiuosi pirminiais, autoritetingais šaltiniais (pvz. Lietuvos banko, VMI, Sodros ir kitų institucijų parengta informacija ir šaltiniais), o rengiant finansines skaičiuokles ar kitą interaktyvų turinį, vadovaujuosi teisės aktais ir naujausiomis jų redakcijomis.
Mano patirtis rengiant informacinį ir edukacinį finansų temos turinį yra daugiau nei 10 metų. Per šį laikotarpį teko rengti turinį keliems tokio pobūdžio portalams, taip pat kitomis aplinkybėmis.