Reklamos kampanija – nuoseklių reklamos veiksmų rinkinys, skirtas pasiekti tam tikrą rinkodaros tikslą per nustatytą laikotarpį, naudojant vieną ar kelis komunikacijos kanalus. Jos tikslas – didinti prekės ženklo žinomumą, skatinti pardavimus ar formuoti vartotojų nuostatas.
Efektyvi reklamos kampanija prasideda nuo tikslinės auditorijos nustatymo, žinutės sukūrimo, kanalų pasirinkimo (pvz., TV, socialiniai tinklai, spauda, lauko reklama), biudžeto planavimo ir rezultatų vertinimo. Kampanijos gali būti trumpalaikės (akcijos, išpardavimai) arba ilgalaikės (prekės ženklo įvaizdžio formavimas). Šiuolaikinėje rinkodaroje didelį vaidmenį vaidina skaitmeninė reklama, kur kampanijos dažnai remiasi duomenimis ir analitika, siekiant kuo tiksliau pasiekti vartotoją ir įvertinti grąžą (ROAS, konversijos rodiklius).

Rengiu informacinio ir edukacinio pobūdžio straipsnius, kurie yra skirti padėti asmenims susipažinti su finansiniais terminais, asmeninių finansų valdymu ir kitais susijusiais klausimais. Rengiant turinį remiuosi pirminiais, autoritetingais šaltiniais (pvz. Lietuvos banko, VMI, Sodros ir kitų institucijų parengta informacija ir šaltiniais), o rengiant finansines skaičiuokles ar kitą interaktyvų turinį, vadovaujuosi teisės aktais ir naujausiomis jų redakcijomis.
Mano patirtis rengiant informacinį ir edukacinį finansų temos turinį yra daugiau nei 10 metų. Per šį laikotarpį teko rengti turinį keliems tokio pobūdžio portalams, taip pat kitomis aplinkybėmis.