Kas yra reklamos kampanija?

Reklamos kampanija – nuoseklių reklamos veiksmų rinkinys, skirtas pasiekti tam tikrą rinkodaros tikslą per nustatytą laikotarpį, naudojant vieną ar kelis komunikacijos kanalus. Jos tikslas – didinti prekės ženklo žinomumą, skatinti pardavimus ar formuoti vartotojų nuostatas.

Efektyvi reklamos kampanija prasideda nuo tikslinės auditorijos nustatymo, žinutės sukūrimo, kanalų pasirinkimo (pvz., TV, socialiniai tinklai, spauda, lauko reklama), biudžeto planavimo ir rezultatų vertinimo. Kampanijos gali būti trumpalaikės (akcijos, išpardavimai) arba ilgalaikės (prekės ženklo įvaizdžio formavimas). Šiuolaikinėje rinkodaroje didelį vaidmenį vaidina skaitmeninė reklama, kur kampanijos dažnai remiasi duomenimis ir analitika, siekiant kuo tiksliau pasiekti vartotoją ir įvertinti grąžą (ROAS, konversijos rodiklius).

Kas yra reklamos kampanija?
Į viršų