Tikslinė auditorija – tam tikra vartotojų grupė, kuriai skirtas konkretus produktas, paslauga ar komunikacijos strategija. Ją sudaro asmenys, atitinkantys specifinius demografinius, psichografinius ar elgsenos kriterijus, leidžiančius efektyviau valdyti rinkodarą ir kreiptis būtent į tuos, kuriems pasiūlymas yra aktualiausias. Dėl tinkamos segmentacijos verslas gali sumažinti rinkodaros sąnaudas ir padidinti klientų pasitenkinimą.
Norint identifikuoti tikslinę auditoriją, galima pasitelkti rinkos tyrimus, socialinių tinklų duomenis, pirkėjų apklausas ir analitikos įrankius. Tai leidžia geriau suprasti vartotojų poreikius, nusiteikimą, pirkimo įpročius bei motyvus. Sėkmingas auditorijos apibrėžimas padeda optimizuoti marketingo biudžetą, išlaikyti konkurencingumą ir pasiūlyti vertingą sprendimą klientams.