Oligopolija – rinkos struktūra, kurioje dominuoja kelios stambios įmonės, turinčios didelę įtaką kainodarai, pasiūlai ir konkurencijos sąlygoms. Šioje rinkoje naujiems dalyviams sunku įeiti, o esami žaidėjai dažnai stebi vienas kito veiksmus ir gali formuoti kainų ar produkcijos strategijas.
Oligopolinės rinkos būdingos tokiose srityse kaip aviacija, telekomunikacijos, naftos pramonė, automobilių gamyba ar mažmeninė prekyba. Įmonės gali konkuruoti ne tik kaina, bet ir prekės ženklu, paslaugų kokybe, inovacijomis ar rinkodara. Kai kuriais atvejais oligopolija gali virsti karteliu, kai įmonės slapta susitaria dėl kainų ar gamybos apimčių, o tai riboja konkurenciją ir daro žalą vartotojams. Dėl to tokios rinkos yra griežtai stebimos konkurencijos institucijų, siekiant užtikrinti sąžiningas verslo sąlygas.

Rengiu informacinio ir edukacinio pobūdžio straipsnius, kurie yra skirti padėti asmenims susipažinti su finansiniais terminais, asmeninių finansų valdymu ir kitais susijusiais klausimais. Rengiant turinį remiuosi pirminiais, autoritetingais šaltiniais (pvz. Lietuvos banko, VMI, Sodros ir kitų institucijų parengta informacija ir šaltiniais), o rengiant finansines skaičiuokles ar kitą interaktyvų turinį, vadovaujuosi teisės aktais ir naujausiomis jų redakcijomis.
Mano patirtis rengiant informacinį ir edukacinį finansų temos turinį yra daugiau nei 10 metų. Per šį laikotarpį teko rengti turinį keliems tokio pobūdžio portalams, taip pat kitomis aplinkybėmis.