Marža – skirtumas tarp prekės ar paslaugos pardavimo kainos ir jos savikainos, išreiškiamas absoliučia suma arba procentais. Ji parodo, kiek įmonė uždirba iš vieno pardavimo, ir yra svarbus pelningumo bei kainodaros analizės rodiklis, padedantis priimti efektyvius verslo sprendimus.
Yra keli maržos tipai, pavyzdžiui, bendroji, veiklos ar grynojo pelno marža, kurių kiekviena rodo skirtingą pelno lygį skirtinguose veiklos etapuose. Maržos analizė leidžia įvertinti ne tik atskirų produktų pelningumą, bet ir bendrą įmonės finansinį efektyvumą. Didesnė marža paprastai reiškia didesnę uždarbio galimybę, tačiau priklauso nuo rinkos konkurencijos, kaštų struktūros ir strateginės pozicijos. Efektyvus maržų valdymas yra esminė tvarios verslo plėtros dalis.

Rengiu informacinio ir edukacinio pobūdžio straipsnius, kurie yra skirti padėti asmenims susipažinti su finansiniais terminais, asmeninių finansų valdymu ir kitais susijusiais klausimais. Rengiant turinį remiuosi pirminiais, autoritetingais šaltiniais (pvz. Lietuvos banko, VMI, Sodros ir kitų institucijų parengta informacija ir šaltiniais), o rengiant finansines skaičiuokles ar kitą interaktyvų turinį, vadovaujuosi teisės aktais ir naujausiomis jų redakcijomis.
Mano patirtis rengiant informacinį ir edukacinį finansų temos turinį yra daugiau nei 10 metų. Per šį laikotarpį teko rengti turinį keliems tokio pobūdžio portalams, taip pat kitomis aplinkybėmis.