Debitorinis įsiskolinimas – pirkėjų ar klientų įsipareigojimai įmonei už gautas prekes ar paslaugas, kai apmokėjimas atidedamas. Tai trumpalaikio turto dalis, rodanti, kiek įmonė turi gauti pinigų per nustatytą laikotarpį. Šio rodiklio valdymas svarbus siekiant išlaikyti likvidumą ir efektyvų pinigų srautų planavimą.
Debitorinis įsiskolinimas dažniausiai atsiranda parduodant prekes ar paslaugas su atidėtu mokėjimu – pavyzdžiui, 30 ar 60 dienų terminu. Per didelis arba senstantis įsiskolinimas gali rodyti prastus atsiskaitymo procesus, kelti riziką pinigų srautams ir bloginti įmonės finansinę būklę. Tinkamas debitorių valdymas apima kredito politikos nustatymą, skolininkų stebėseną, terminų kontrolę ir skolų išieškojimo veiksmus. Analizuojant debitorinio įsiskolinimo apyvartumą, galima vertinti, kaip greitai įmonė surenka jai priklausančias lėšas.

Rengiu informacinio ir edukacinio pobūdžio straipsnius, kurie yra skirti padėti asmenims susipažinti su finansiniais terminais, asmeninių finansų valdymu ir kitais susijusiais klausimais. Rengiant turinį remiuosi pirminiais, autoritetingais šaltiniais (pvz. Lietuvos banko, VMI, Sodros ir kitų institucijų parengta informacija ir šaltiniais), o rengiant finansines skaičiuokles ar kitą interaktyvų turinį, vadovaujuosi teisės aktais ir naujausiomis jų redakcijomis.
Mano patirtis rengiant informacinį ir edukacinį finansų temos turinį yra daugiau nei 10 metų. Per šį laikotarpį teko rengti turinį keliems tokio pobūdžio portalams, taip pat kitomis aplinkybėmis.